گفتگوی مقامات ارشد قطر و مصر درباره آتش‌بس ایران

فرارو شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 17:44
آل ثانی «بر لزوم واکنش مثبت همه طرف‌ها به تلاش‌های میانجیگری مداوم برای هموار کردن راه برای رسیدگی به ریشه‌های بحران از طریق روش‌های مسالمت‌آمیز و گفتگو که منجر به توافقی پایدار می‌شود، تأکید کرد».

شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر و همچنین نخست وزیر این کشور، و بدر عبدالعاطی، وزیر امور خارجه مصر، در یک تماس تلفنی درباره تحولات منطقه‌ای گفتگو کردند.

به گزارش فرارو، در بیانیه‌ای از سوی وزارت امور خارجه قطر آمده است که مذاکرات بین دیپلمات‌های ارشد بر آتش‌بس بین ایالات متحده و ایران و همچنین «تلاش‌هایی برای کاهش تنش و کمک به افزایش امنیت و ثبات در منطقه» متمرکز بوده است.

در این بیانیه آمده است که شیخ محمد در این تماس تلفنی «بر لزوم واکنش مثبت همه طرف‌ها به تلاش‌های میانجیگری مداوم برای هموار کردن راه برای رسیدگی به ریشه‌های بحران از طریق روش‌های مسالمت‌آمیز و گفتگو که منجر به توافقی پایدار می‌شود، تأکید کرد».

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.