ساترا بازهم از پلتفرم‌ها شکایت کرد

فرارو شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 15:58
پیگیری‌ها حکایت از شکایت معاونت صداوسیما از پلتفرم استارنت دارد.

معاونت صداوسیما که با نام ساترا و تنظیم‌گر فضای مجازی خود را معرفی می‌کند، در قسمت جدید سریال توقیف و شکایت از پلتفرم‌ها و سریال‌ها و اختلاف عجیب با سازمان اوج بخاطر سریال «کوری» حالا از پلتفرم استارنت به قوه قضاییه شکایت کرده است.

تعطیلی ناگهانی پلتفرم «استارنت» و توقف سریال‌های «کنکل» و «جزر و مد» باعث شد ساترا با ثبت دادخواست رسمی در دادسرای فرهنگ و رسانه، پیگیر ادامه پخش این دو مجموعه شود.

ظاهرا این معاونت سازمان صداوسیما به‌جای تعامل و حل مشکلات ذینفعان‌ش، تنها با شکایت و کمک دستگاه قضایی می‌تواند فعالیت کند!

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.