قلندری: افزایش اعتبارات شهرستان اردبیل ضروری است

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 13:29
اردبیل- فرماندار اردبیل گفت: افزایش اعتبارات شهرستان اردبیل باتوجه به شاخص‌های خدماتی رسانی به مناطق مختلف استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد قلندری در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با تأکید بر جایگاه ویژه این شهرستان اردبیل در ارائه خدمات به مناطق مختلف استان، خواستار افزایش اعتبارات اردبیل شد و با اشاره به جمعیت بالای شهرستان اردبیل، وسعت جغرافیایی، بار خدماتی و استفاده گسترده از زیرساخت‌های این شهرستان برای خدمت‌رسانی به سایر مناطق استان، اظهار کرد: اردبیل به عنوان مرکز استان، نقش مهمی در ارائه خدمات مختلف به شهروندان سراسر استان دارد و این موضوع ضرورت افزایش اعتبارات شهرستان را دوچندان می‌کند.

وی اولویت اصلی را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به‌ویژه طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد و افزود:برای بهره‌برداری سریع‌تر از این پروژه‌ها، اختصاص اعتبارات ملی و ویژه ضروری است.

فرماندار اردبیل همچنین اجرای طرح «محله‌محوری» را از برنامه‌های مهم شهرستان دانست و گفت: اجرای این طرح ییدر راستای خدمات‌دهی مناسب به شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، نیازمند تأمین و توزیع عادلانه اعتبارات است.

وی با تأکید بر لزوم شفافیت در روند تخصیص بودجه، تصریح کرد: اطلاعات مربوط به پروژه‌ها و اعتبارات باید به فرمانداری‌ها ارائه شود تا روند پیگیری و اجرای طرح‌ها با هماهنگی و دقت بیشتری انجام گیرد.

قلندری در پایان خواستار توجه ویژه به توازن‌بخشی اعتبارات در سطح شهرستان شد تا زمینه توسعه متوازن و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی فراهم شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.