تیم سیار انتقال خون در اسلام‌آبادغرب مستقر می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 12:59
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از استقرار تیم سیار خونگیری در اسلام‌آبادغرب خبر داد و از مردم برای مشارکت در اهدای خون دعوت کرد.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت تأمین مستمر ذخایر خونی استان، اظهار کرد: حضور تیم سیار انتقال خون در شهرستان اسلام‌آبادغرب با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات خونگیری و تقویت ذخایر خونی انجام می‌شود.

وی افزود: از مردم شریف و نیکوکار این شهرستان دعوت می‌شود روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ با حضور در محل استقرار تیم سیار، در این اقدام انسان‌دوستانه مشارکت کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه ادامه داد: محل استقرار این تیم پشت بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آبادغرب تعیین شده و پذیرش اهداکنندگان از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر انجام می‌شود.

میرزاده با بیان اینکه اهدای خون اقدامی حیاتی در نجات جان بیماران است، گفت: هر واحد خون اهدا شده می‌تواند زندگی چند بیمار نیازمند را تحت تأثیر قرار دهد و این فرهنگ باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

وی در پایان با تأکید بر رعایت الزامات حضور خاطرنشان کرد: همراه داشتن کارت شناسایی برای اهداکنندگان الزامی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.