توصیه های مهم برای صرفه جویی در مصرف برق

صدا و سیما شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 12:07
توصیه‌های شرکت برق تهران به شهروندان در راستای صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف اعلام شد.

۹ توصیه مهم برای صرفه جویی در مصرف برق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شرکت توانیر توصیه های شرکت برق تهران به شهروندان در راستای صرفه‌جویی و بهینه‌سازی را اعلام کرد:

تنظیم دمای سیستم های سرمایشی ادارات بر روی دمای ۲۵ درجه سانتیگراد
اطمینان از خاموش بودن سیستم سرمایشی ادارات بعد از پایان ساعت کار
پرهیز جدی از نورپردازی نمای ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی در ایام اوج مصرف انرژی
استفاده از ظرفیت مولدهای اضطراری ادارات از ساعت ۱۱ تا پایان وقت اداری
استفاده از سایبان برای کولرهای آبی منازل مسکونی
استفاده از دور کند کولرهای آبی
رعایت دمای ۲۵ درجه کولرهای گازی
استفاده از موتورهای bldc در کولرهای آبی
عدم استفاده از وسایل برقی پر مصرف از ساعت ۱۲ الی ۱۶

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.