آموزش‌وپرورش استخدام جدید دارد

عصر ایران شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 10:46
وزارت آموزش‌وپرورش سال گذشته اعلام کرده بود که قرار است ۷۴ هزار نفر استخدام شوند که اکنون این عدد دستخوش تغییر شده است. این در حالی است که بنا به گفته وزیر آموزش‌وپرورش, این وزارتخانه کمبود ۱۲۰ هزار معلم دارد که معادل ۱۰ درصد نیروهای فعلی این وزارتخانه است.

قرار بود فراخوان آزمون جدید استخدامی آموزش‌وپرورش در زمستان سال گذشته اعلام شود اما شرایط جنگ باعث شد معادلات آموزش‌وپرورش به هم بریزد.

«فرایند استخدام جدید در آموزش‌وپرورش در مرحله صدور مجوز است» این را رئیس مرکز منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش علی باقرزاده به خبرنگار فارس می‌گوید و از برگزاری آزمون استخدامی در سال‌جاری خبر می‌دهد.

وزارت آموزش‌وپرورش سال گذشته اعلام کرده بود که قرار است ۷۴ هزار نفر استخدام شوند که اکنون این عدد دستخوش تغییر شده است. این در حالی است که بنا به گفته وزیر آموزش‌وپرورش, این وزارتخانه کمبود ۱۲۰ هزار معلم دارد که معادل ۱۰ درصد نیروهای فعلی این وزارتخانه است.

باقرزاده می‌گوید که فعلا نمی‌توانیم از تعداد مجوز خبر دهیم اما مجوز استخدام برای همه بخش‌های معلمی اعم از آموزگاری، دبیری، هنرآموزی، مربی پرورشی، مربی سلامت و معلم ورزش است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.