آموزش حضوری در مدارس غیردولتی ممنوع!

تابناک شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 10:16
برخی مدارس غیردولتی در روزهایی که آموزش مجازی هستند، دایرند اما آموزش‌وپرورش می‌گوید هیچ مدرسه غیردولتی نباید به صورت فیزیکی بازگشایی شده باشد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ «تا اطلاع ثانوی تمام مدارس غیردولتی به صورت مجازی فعالیت می‌کنند» این را رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی احمد محمودزاده  می‌گوید. این در شرایطی است که خانواده‌ها به مدرسه غیردولتی شهریه می‌دهند و برخی از آنها نسبت به آموزش مجازی گلایه دارند.

در حال حاضر ۲۱ هزار مدرسه غیردولتی در سراسر کشور فعالیت می‌کند و آنها نیز مانند دانش‌آموزان مدارس دولتی در سال تحصیلی جاری ۳ ماه آموزش مجازی و دو هفته تعطیلات غیرمترقبه داشتند.

سازمان مدارس و مراکز غیردولتی می‌گوید اگر مدرسه غیردولتی دایر است به ما گزارش دهید. به گفته محمودزاده، ۲ مدرسه غیردولتی که آموزش حضوری ارائه می‌دادند توسط بازرسان بررسی شدند و به آنها که در پایه دوازدهم آموزش می‌دادند، تذکر داده شد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.