عینک فروش معروف یاسوجی نقره داغ شد

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 01:22
یاسوج-مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت ۸۲ میلیارد ریالی، پلمپ واحد صنفی عینک فروش معروف یاسوجی به دلیل گرانفروشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمزه لقمانی گفت: پرونده واحد صنفی عینک فروش به دلیل تخلف گرانفروشی در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی یاسوج رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و نظریه کارشناسی، اتهام انتسابی را محرز و بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، متصدی واحد صنفی را به پرداخت ۸۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و پلمپ واحد صنفی و نصب پارچه به عنوان متخلف صنفی محکوم کرد.

لقمانی گفت: پس از دریافت گزارشات واصله مردمی در گشت مشترک تعزیرات حکومتی با بازرسان اتاق اصناف مرکز استان گزارش تخلف گرانفروشی تکمیل و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.