عرضه‌ هفتگی خودروسازان با هدف کاهش التهاب‌ بازار

دنیای اقتصاد شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 00:04
روابط عمومی سازمان حمایت: به گفته معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای کاهش التهاب بازار خودرو عرضه‌های هفتگی توسط خودروسازان داخلی و همچنین واردکنندگان صورت خواهد گرفت تا مردم بتوانند به صورت مستقیم از کارخانه خودرو مورد نیاز خود را دریافت کنند. احمد شانیان، معاون سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره اقدامات و پیگیری‌های صورت‌گرفته برای مدیریت عرضه و همچنین بازار خودرو کشور از سوی وزارت صمت و سازمان حمایت گفت: یکی از اقداماتی که توسط وزارت صمت انجام شده، بحث ارزانی خودرو است تا از التهاب بازار کاسته و مصرف‌کنندگان اصلی خودرو بتوانند خودروهای مورد نیاز خود را از محل کارخانه و عرضه‌هایی که توسط این شرکت‌ها انجام می‌شود، تامین کنند. وی افزود: طی چند روز گذشته و همچنین هفته‌های آینده این عرضه‌ها استمرار خواهد داشت که هم توسط عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی و همچنین عرضه‌هایی که توسط وارد‌کنندگان صورت می‌گیرد و امیدواریم بتوانیم شاهد التهاب کمتری در حوزه بازار خودرو باشیم.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید