مذاکره وزیر خارجه اتریش با گروسی درباره ایران!

اقتصادنیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 21:55
اقتصادنیوز: وزیر خارجه اتریش در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: مسئله هسته‌ای ایران تنها از طریق دیپلماسی قابل حل است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بیت ماینل رایزینگر وزیر خارجه اتریش در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «در گفت‌وگوی امروز من با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توافق داشتیم که مسئله هسته‌ای ایران تنها از طریق دیپلماسی قابل حل است.»

وزیر خارجه اتریش در ادامه تاکید کرد که پیش‌شرط‌های یک توافق پایدار شامل «نظارت قوی بین‌المللی»، «راستی‌آزمایی قابل اعتماد» و «تخصص فنی در مسائل کلیدی هسته‌ای» است.

وی با اشاره بر نقش ضروری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در این امر عنوان کرد: «وین همواره به‌عنوان محل برگزاری مذاکرات در دسترس است.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.