استفاده از مترو و اتوبوس تهران تا چه زمانی رایگان است؟

افکار نیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 20:02
چمران: براساس مصوبات شورا و شرایط ناشی تجاوز دشمن به کشور، استفاده از خطوط حمل و نقل عمومی شهر تهران شامل مترو ، اتوبوس و همچنین بی آر تی، تا روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه رایگان است.

مهدی چمران عصر امروز(جمعه ۱۸ اردیبهشت ماه) در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید علی لاریجانی در مسجد امام صادق(ع)، افزود: امسال می‌توانستیم برابر با تورم، بهای حمل و نقل عمومی شهر را حدود ۴۷ درصد افزایش دهیم که شورا میزان افزایش کرایه حمل و نقل برای سال جاری را ۲۵ درصد تصویب کرد که از اواخر ماه جاری اجرایی می شود.

وی درباره تامین منابع مالی جبران خسارت های ناشی از حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی در شهر تهران از جمله منازل مسکونی نیز اظهار کرد: تامین منابع مالی برای جبران این هزینه ها به طور طبیعی مشکل است، ولی به هر حال تلاش می‌کنیم نسبت به تامین نیاز و بازسازی خرابی ها به سرعت اقدام شود.

مراسم گرامیداشت و یادبود علی لاریجانی دبیر فقید شورای عالی امنیت ملی و فرزند دانشمند وی که در جریان جنگ ۴۰ روزه توسط دشمن آمریکایی - صهیونیستی به شهادت رسیدند، با حضور جمعی از اعضای هیات دولت، نمایندگان مجلس، شخصیت‌های سیاسی، کشوری و لشکری برگزار شد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.