روبیو: نمی‌دانم چرا کسی از تلاش آمریکا برای مقابله با ایران حمایت نمی‌کند

اقتصادنیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 18:30
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا پس از دیدار با نخست‌وزیر ایتالیا از متحدان این کشور از جمله ایتالیا به دلیل عدم حمایت از تلاش‌های واشنگتن برای مقابله با ایران و بازگشایی تنگه هرمز انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزیر خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: «نمی‌دانم چرا کسی نباید [از اقدامات ما علیه ایران] حمایت کند»؛ او افزود کشورها برای مقابله با اقدامات ایران به «چیزی بیشتر از بیانیه‌های شدیداللحن» نیاز دارند.

به گزارش فارس، ایتالیا ماه گذشته اجازه نداد هواپیماهای آمریکایی از پایگاه هوایی سیگونلا در سیسیل برای عملیات جنگی مرتبط با جنگ ایران استفاده کنند. مقامات ایتالیایی گفتند واشنگتن برای استفاده از این پایگاه از رم مجوز قبلی دریافت نکرده بود.

روبیو و ملونی

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.