ادعای امارات درباره حملات جدید موشکی و پهپادی به این کشور

اقتصادنیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 17:12
اقتصادنیوز: وزارت دفاع امارات مدعی شد پدافند هوایی این کشور امروز با دو موشک بالستیک و سه پهپاد که از سوی ایران شلیک شده مقابله کرده و سه نفر در این حملات زخمی شده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، الجزیره در گزارشی نوشت: وزارت دفاع امارات اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور امروز جمعه با دو موشک بالستیک و سه پهپاد مقابله کرده و مدعی شد که این حملات از سوی ایران صورت گرفته است.

وزارت دفاع امارات همچنین از زخمی شدن سه نفر در این حملات خبر داد.

پیشتر نیز برخی رسانه های منطقه مدعی شده بودند که امروز صدای انفجارهایی در امارات به گوش رسیده است.

در خبری دیگر، خبرگزاری رویترز گزارش داد که بورس امارات پس از تشدید تنش های چند روز اخیر در منطقه دچار افت قیمت شده است.

امارات چند روز گذشته هم در دو مرحله مدعی هدف قرار گرفتن با موشک ها و پهپادهای ایران شده بود که این ادعا از سوی مقام های جمهوری اسلامی رد و از ابوظبی خواسته شد که در زمین دشمن بازی نکند و از اقدامات و ادعاهای تحریک آمیز خودداری کند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.