حمله آمریکا به لنج غیرنظامی ۱۰ مصدوم، یک شهید و ۴ مفقود برجای گذاشت

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 17:01
میناب- فرماندار میناب از حمله آمریکا به یک شناور باری غیرنظامی در آب‌های تنگه هرمز و دریای مکران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رادمهر، از وقوع حمله از سوی نیروهای آمریکایی به یک شناور غیرنظامی در آب‌های جنوب کشور خبر داد.

وی اظهار داشت: در جریان اقدامات تجاوزکارانه شب گذشته آمریکایی‌ها در محدوده تنگه هرمز و دریای مکران، یک فروند لنج باری در نزدیکی آب‌های شهرستان میناب هدف اصابت قرار گرفت و دچار آتش‌سوزی شد.

فرماندار میناب افزود: بر اساس اطلاعات اولیه، ۱۵ ملوان در این شناور حضور داشته‌اند که از این تعداد، ۱۰ نفر مصدوم شده و برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. همچنین ۵ نفر از سرنشینان این لنج مفقود شده بودند که عملیات جستجو برای یافتن آنان بلافاصله آغاز شد.

رادمهر در به‌روزرسانی این خبر تأکید کرد: متأسفانه در آخرین گزارش‌های دریافتی، پیکر یکی از مفقودان پیدا شده که شهید شده است و تلاش‌ها برای یافتن سایر مفقودان توسط گروه‌های مردمی و تیم‌های تجسس همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.