علی مصفا و هدی زین‌العابدین هم‌بازی شدند/ «لیلی‌وشیرین» کار را از سرگرفت

خبرآنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 16:01
حمیدرضا قربانی سریال «لیلی‌وشیرین» را مقابل دوربین برده است. علی مصفا و هدی‌ زین‌العابدین از بازیگران این سریال هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا قربانی که پیش از جنگ تحمیلی سوم (از ۹ اسفند ۱۴۰۴) به مدت ۱۲ روز تولید «لیلی‌وشیرین» را کلید زده بود، از امروز - جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵- کار خود را از سر گرفت. فیلمبرداری این کار به مدت سه‌ماه دیگر ادامه خواهد داشت. «لیلی‌وشیرین» در یکی از مناطق تهران فیلمبرداری خود را از سر گرفته است.

علی مصفا در این سریال علاوه بر نویسندگی کار، نقش اصلی را نیز برای قربانی ایفا می‌کند. پردیس پورعابدینی و پارسا پیروزفر از دیگر بازیگران این سریال هستند.

«مغز و استخوان» (۱۳۹۸) و «خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» (۱۳۹۴) از آثار پیشینی است که قربانی کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشته است.

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.