سرهنگ علیرضا شائینی ظهر جمعه در حاشیه خطبههای نماز جمعه شاهرود در گفتگو با خبرنگاران از اجرای طرح برخورد با دارندگان سلاح شکاری در این شهر خبر داد و بیان کرد: مدت زمان اجرای طرح بازه ۴۸ ساعت بوده است.
به گزارش تابناک به نقل از مهر، وی اهداف طرح را ایجاد آرامش و تامین امنیت شهروندان برشمرد و ادامه داد: در این ماموریت رصد اطلاعاتی و عملیاتی پلیس به کارگیری شده است.
فرمانده انتظامی شاهرود با تاکید به اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، اضافه کرد: در این راستا هیچ گونه مماشاتی در کار نخواهد بود و با متخلفان برخورد می شود.
شائینی به لزوم تداوم این طرح تاکید کرد و اظهار داشت: در این طرح پلیس موفق به شناسایی و ضبط ۱۵ قبضه سلاح شکاری از متخلفان شد.
وی اظهار داشت: در این رویداد ۱۳ فرد خاطی دستگیر و به مراجع قضایی شاهرود برای ادامه سیر مراحل قانونی معرفی شدند.