ایران از ابتدای جنگ چند بالستیک و کروز به امارات شلیک کرد؟/ وزارت دفاع امارات: همچنان آماده‌ایم

اقتصادنیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 15:11
اقتصادنیوز: وزارت دفاع امارات ادعا کرد: در اثر حمله موشکی و پهپادی، 3 نفر در امارات به طور متوسط زخمی شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، وزارت دفاع امارات اعلام کرد: در اثر حمله موشکی و پهپادی، 3 نفر در امارات به طور متوسط زخمی شدند.

بر اساس اعلام امارات، از ابتدای جنگ، ایران مجموعاً ۵۵۱ موشک بالستیک، ۲۹ موشک کروز و ۲۲۶۳ پهپاد به سمت امارات شلیک کرده است. با احتساب 2 زخمی امروز، مجموع مجروحان در امارات در جنگ به 230 نفر رسیده است. 13 نفر هم مرده‌اند.

امارات اعلام کرد: همچنان آماده‌ایم!

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.