خروجی سد زاینده‌رود برای تأمین آب باغات غرب استان اصفهان افزایش یافت

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 14:54
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گفت: از ۱۷ اردیبهشت‌ماه خروجی سد زاینده‌رود با هدف تأمین آب مورد نباز باغات غرب استان اصفهان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل دادخواه گفت: این رهاسازی با هدف استفاده در باغات در شهرستان‌های فلاورجان، مبارکه، خمینی‌شهر، زرین‌شهر و نجف‌آباد انجام می‌شود.

بر اساس اعلام شرکت آب منطقه‌ای، محدوده فعلی توزیع آب تا نکوآباد است و در شرایط کنونی آب در بستر رودخانه زاینده‌رود در محدوده شهر اصفهان جاری نخواهد بود.

این دوره از توزیع آب با توجه به نیاز آبی باغات و مدیریت منابع محدود سد، به‌صورت زمان‌بندی‌شده انجام شده و ادامه آن براساس مصوبات کارگروه سازگاری با کم‌آبی استان تعیین خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.