حمله با چاقو به ملی‌پوشان در مجموعه انقلاب!

همشهری آنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 14:38
دو بوکسور جوان تیم ملی کشورمان که در اردوی آمادگی به سر می‌برند، ساعاتی پس از پایان تمرینات خود در مجموعه ورزشی انقلاب، مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفته و مجروح شدند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ رضا مهدی‌پور، سرمربی تیم ملی جوانان، در تشریح این حادثه، گفت: متاسفانه پس از اتمام تمرین تیم ملی جوانان در سالن احمد ناطق نوری، دو نفر از ملی‌پوشان در محوطه مجموعه ورزشی انقلاب هدف حمله چندین نفر از اوباش قرار گرفتند که منجر به مصدومیت آن‌ها شد.

وی در ادامه افزود: مهاجمان که به گفته شاهدان در شرایط عادی نبودند، با چاقو به ملی‌پوشان حمله کرده بودند. خوشبختانه با تلاش و همکاری پرسنل حراست وزارت ورزش و جوانان، هر دو مهاجم بلافاصله دستگیر و پس از حضور ماموران نیروی انتظامی بازداشت شدند.

مهدی‌پور در خصوص وضعیت جسمانی ملی‌پوشان، اظهار داشت: خوشبختانه هر دو ورزشکار تحت درمان قرار گرفته‌اند. دست یکی از بازیکنان آسیب دیده است. مراتب قدردانی خود را از پرسنل حراست مجموعه ورزشی انقلاب که در دستگیری مهاجمان نقش داشتند، اعلام می‌کنم و امیدواریم این افراد به سزای اعمال خود برسند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.