هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد

خبرآنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 14:07
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش ابر و وزش باد، رگبار و گردوخاک برای تهران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین،بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، طی پنج روز آینده آسمان استان تهران صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر و باد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت:از بعد از ظهر امروز جمعه تا فردا شنبه با بروز ناپایداری جوی در سطح استان، افزایش ابر و افزایش باد در بعضی ساعات بویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نیمه جنوبی استان گاهی همراه با گرد و خاک با احتمال کاهش دید و کاهش موقت کیفیت هوا مورد انتظار است.

از امشب تا فردا کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا ۱۹ اردیبهشت قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق با حداکثر و حداقل دمای ۲۹ و ۱۷ درجه سانتیگراد و برای یکشنبه ۲۰ اردیبهشت صاف در بعد از ظهر افزایش باد با حداکثر و حداقل دمای ۹ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.