ادعای رادیو ارتش اسرائیل: تبادل آتش میان ایران و آمریکا در تنگه هرمز تمام شده

فرارو جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 02:06
رادیو ارتش اسرائیل گفت: مقامات اسرائیلی ارزیابی می‌کنند که تبادل اخیر حملات بین ایران و ایالات متحده در منطقه خلیج فارس به پایان رسیده است

رادیو ارتش اسرائیل در گزارشی اعلام کرد: «ناوشکن‌های آمریکایی پس از پاسخ به آتش ایران، از تنگه هرمز عقب‌نشینی کردند.»

به گزارش فرارو، مقامات اسرائیلی ارزیابی می‌کنند که تبادل اخیر حملات بین ایران و ایالات متحده در منطقه خلیج فارس به پایان رسیده است و هر دو طرف از ادامه حملات بیشتر خودداری کرده‌اند.

گفتنی است امشب مناطقی از جنوب ایران هدف حمله قرار گرفتند. در عین حال ایران نیز در پاسخی متقابل به ناوشکن‌های آمریکایی در تنگه هرمز حمله کرد.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.