حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان ادارات تهران از شنبه الزامی شد

رکنا پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 16:16
رکنا، با اعلام استاندار تهران، تمامی دستگاه‌های اجرایی پایتخت از شنبه ۱۹ اردیبهشت موظف به فعالیت با حضور کامل کارکنان شدند؛ تصمیمی که بازگشت کامل ساختار اداری تهران به شیوه حضوری را رقم می‌زند، در حالی که وضعیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان تابع اعلام وزارتخانه‌های مربوطه باقی مانده است.
حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان ادارات تهران از شنبه الزامی شد

به گزارش رکنا،  با تصمیم جدید ستاد مدیریت استان تهران، تمامی دستگاه‌های اجرایی پایتخت از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت فعالیت خود را با حضور کامل و ۱۰۰ درصدی کارکنان ادامه خواهند داد. این تصمیم با اعلام استاندار تهران و در راستای بازگشت کامل چرخه اداری به روال حضوری اتخاذ شده است.

بازگشت ادارات به روال عادی

براساس این اعلام، تمامی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی که در استان تهران مستقر هستند، موظف‌اند از روز یادشده تمامی کارکنان خود را در محل کار حاضر کنند. اجرای این تصمیم تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و به‌عنوان سیاست ثابت فعلی دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شده است.

وضعیت فعالیت آموزشی

در بخش آموزش نیز، آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها مطابق دستورالعمل‌ها و زمان‌بندی‌هایی خواهد بود که از سوی وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم اعلام می‌شود. به این ترتیب، تعیین وضعیت حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌ها همچنان در اختیار این دو وزارتخانه قرار دارد.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.