وکیل پژمان جمشیدی: برای اعاده حیثیت شکایت می‌کنیم

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 15:58
وکیل ارشد پژمان جمشیدی گفت: همان‌طور که پیش‌تر سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده‌اند، حق اعاده حیثیت برای پژمان جمشیدی محفوظ است و بنا داریم که این کار انجام شود.

امروز آخرین جلسه رسیدگی به پرونده پژمان جمشیدی برگزار شد. در این جلسه، پژمان جمشیدی، شاکی پرونده و دو مطلع حضور داشتند و اظهارات طرفین و وکلای آن‌ها به دقت استماع شد. 

به گزارش تسنیم، کامبیز برجاس، وکیل ارشد پژمان جمشیدی، توضیح داد: به نظر می‌رسد هیچ اتفاق یا دلیل جدیدی پس از صدور رأی فک قرار بازداشت آقای جمشیدی از سوی شعبه یک دادگاه تجدیدنظر رخ نداده است. دلایل موجود همچنان به نفع موکل ماست. جلسه امروز مفید بود و وقت کافی برای استماع دفاعیات وکلای طرفین اختصاص یافت. انتظار می‌رود نتیجه نهایی در آینده نزدیک اعلام شود. 

با این حال، شایعه‌ای درباره احراز بی‌گناهی پژمان جمشیدی و اعلام نتیجه قطعی تا ۱۵ روز آینده منتشر شد که برجاس آن را تکذیب کرد. او گفت: با پیش‌داوری در خصوص رأی دادگاه مخالفیم و تصمیم نهایی در اختیار قضات محترم است. جلسه امروز بسیار مثبت بود و هیچ حادثه جدیدی در پرونده رخ نداده که بر سرنوشت موکل تأثیر بگذارد. 

وکیل جمشیدی همچنین درباره اعاده حیثیت او توضیح داد: همان‌طور که پیش‌تر سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده‌اند، حق اعاده حیثیت برای پژمان جمشیدی محفوظ است و بنا داریم که این کار انجام شود. 

پژمان جمشیدی در حال حاضر مشغول فعالیت هنری است و به تازگی فیلمی از او در پرده سینما به نمایش درآمده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.