گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان

مشرق نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:59
وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار و رایزنی با مقامات چینی در پکن به سر می برد، ظهر امروز چهارشنبه با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار و رایزنی با مقامات چینی در پکن به سر می برد، ظهر امروز چهارشنبه با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

طرفین در این گفتگو ضمن بررسی آخرین روند تحولات منطقه ای بر تداوم مسیر دیپلماسی و همکاری کشورهای منطقه برای جلوگیری از بروز و تشدید تنش تاکید کردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.