تمدید رایگان بودن حمل و نقل عمومی در تهران تا یک هفته دیگر

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با تصمیم شورای شهر تهران مقرر شد رایگان بودن مترو و اتوبوس‌های تندرو (BRT) در تهران یک هفته دیگر یعنی تا بیست و دوم اردیبهشت ماه تمدید شود. 

تمدید رایگان بودن حمل و نقل عمومی در تهران تا یک هفته دیگربه گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به رایگان بودن ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران گفت: شهرداری تهران لایحه دو فوریتی در خصوص تمدید رایگان بودن مترو و اتوبوس‌های تندرو (BRT) تا پانزدهم خرداد ماه را به شورای شهر تهران ارائه کرد.
وی ادامه داد:، اما با تصمیم شورای شهر تهران مقرر شد رایگان بودن مترو و اتوبوس‌های تندرو (BRT) در تهران یک هفته دیگر یعنی تا بیست و دوم اردیبهشت ماه تمدید شود.
تشکری هاشمی در خصوص ادامه این روند گفت: در خصوص ضرورت رایگان بودن مترو و اتوبوس‌های تندرو (B‌RT) در تهران و تاثیر اجرای این طرح قرار شد کمیسیون‌های تخصصی بررسی‌های لازم را انجام دهند و با اخذ نظرات دستگاه‌های مرتبط نسبت به ادامه روند رایگان بودن یا برگشت آن به حالت عادی تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.