رفع خسارت جنگ از صنایع یزد

دنیای اقتصاد چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
دنیای‌ اقتصاد – یزد: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از بازگشت بیش از ۹۵درصد واحدهای صنعتی خسارت‌دیده در جنگ سوم تحمیلی به چرخه تولید خبر داد. محمدکاظم صادقیان با اشاره به اینکه ۲۲واحد تولیدی استان دچار خسارت ناشی از جنگ شدند، گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان و همکاری بانک‌ها، دستگاه‌های مالیاتی و تامین اجتماعی، این واحدها به سرعت احیا شدند و امروز خط تولید آنها با قدرت ادامه دارد. وی افزود: ارزیابی خسارت واحدهای صنفی نیز بدون هزینه‌ای توسط کارشناسان رسمی دادگستری انجام شده و منتظر ابلاغ دستورالعمل‌های حمایتی هستیم. مدیرکل صمت یزد با تاکید بر پایداری کامل بازار در دوران جنگ سوم تحمیلی گفت: راهبرد ما از روز نخست، جلوگیری از کمبود هرگونه کالا در سطح استان بود و خوشبختانه در هیچ حوزه‌ای با مشکل مواجه نشدیم. صادقیان خاطرنشان کرد: با وجود تبلیغات گسترده دشمن برای ایجاد قحطی، مردم هوشمندانه عمل کردند و خرید هیجانی رخ نداد. حتی در مواردی، شهروندان کالاهای مازاد خود را به فروشگاه‌ها بازگرداندند که رفتاری کم‌نظیر و الگویی برای جهان است. وی تصریح کرد: امروز با اطمینان کامل می‌گویم مردم یزد می‌توانند با خیال راحت زندگی کنند و هیچ نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.