لیست پاداش‌های ویژه برای کم‌مصرف‌ها

مشرق نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
وزارت نیرو اعلام کرد: مشترکان خانگی که مصرف برق‌شان کمتر از سطح مجاز است، در صورت کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف، تا ۳۰ درصد بهای انرژی قبض پاداش می‌گیرند.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت نیرو، وزارت نیرو اعلام کرد: بر اساس ضوابط اجرایی پاسخگویی بار در تابستان، ادارات موظف‌اند پس از ساعت ۱۳ مصرف برق خود را ۷۰ درصد کاهش دهند.

همچنین برای مشترکان خانگی که مصرف برق آن‌ها کمتر از سطح مجاز است و حداقل ۱۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند، پاداش ویژه‌ای تا سقف ۳۰ درصد بهای انرژی قبض در نظر گرفته شده است.

بر این اساس، تعرفه برق مشترکان خانگی با مصرف بیش از الگو نیز به‌صورت پلکانی افزایشی محاسبه خواهد شد.

طبق اعلام وزارت نیرو، برای مشترکانی که از ژنراتور استفاده کنند نیز پاداش نقدی در نظر گرفته شده است.

همچنین مشترکان چاه‌های کشاورزی در صورت همکاری و کاهش مصرف برق بیش از میزان درج‌شده در پروانه، از پاداشی بیش از ۱۵ برابر برق مصرفی برخوردار خواهند شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.