دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با وزیر ارتباطات

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با وزیر ارتباطات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  گفت : از همان دقایق اولیه حمله دشمن آمریکایی - صهیونیستی به ایران ، پایداری ارتباطات در دستور کار قرار گرفت و به جز دقایق ابتدایی در تهران، هیچ اختلالی در شبکه ارتباطی کشور رخ نداد.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی سوم بیش از ۵۰۰ سایت مورد اصابت قرار گرفت، افزود : اما مجموعه همکاران وزارت ارتباطات با تلاش خود باعث شدند که خلاء‌ای در خدمات بوجود نیامد.

سید ستار هاشمی گفت: با هم‌افزایی بخش خصوصی و حاکمیت و به اشتراک‌گذاری منابع، رکورد نزدیک به یک میلیارد تراکنش در ۴۰ روز ثبت شد.

وزیر ارتباطات تأکید کرد : برخلاف برخی تصورات، هیچ اختلالی در خدمات الکترونیکی از جمله خدمات بانکی، آموزشی و بهداشتی به وجود نیامد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.