ملی‌پوشان ایران قبل از جام جهانی واکسن زدند! +تصاویر

خبرورزشی چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
فدراسیون پزشکی ورزشی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(مرکز بهداشت غرب تهران) اعضای تیم ملی فوتبال را در استانه جام جهانی ۲۰۲۶ تحت واکسیناسیون قرار داد.

به گزارش خبرورزشی، این واکسیناسیون برابر پروتکل جام جهانی فوتبال برگزار شد و طی آن واکسن هایMMR (سرخک ، سرخجه و اوریون) و IPV (فلج بزرگسالان) برای ملی پوشان تزریق شد و واکسن دوگانه کزاز، دیفتری و هپاتیت B در پرونده پزشکی ملی پوشان مورد بررسی قرار گرفت و کارت واکسن بین المللی برای ملی پوشان فوتبال صادر گردید.

این اقدامات در حالی صورت می گیرد که مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز بطور قطع از اعزام تیم ملی به جام جهانی حرفی نمی زنند و همواره با اعلام شرط و شروط جدید، برای میزبان تعیین تکلیف و تهدید می کنند در صورت تضمین نشدن خواسته هایشان در رقابتها شرکت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: خداحافظی با دو ستاره تیم ملی در آمریکا

تیم ملی

واکسن تیم ملی

علی علیپور

رامین رضاییان

رحمان رضایی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.