آرسنال ۱ - اتلتیکومادرید ۰/ توپچی‌ها؛ ۲۰ سال بعد.../ آرسنال به فینال لیگ قهرمانان رسید

خبرورزشی چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
آرسنال با شکست اتلتیکومادرید در لندن، پس از ۲۰ سال راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

اولین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم امارات بین آرسنال و اتلتیکومادرید برگزار شد که توپچی‌ها با برتری ۱-۰ جواز حضور در فینال را به‌دست آوردند.

نیمه اول این بازی کم‌موقعیت بود، اما آرسنالی‌ها که برتری نسبی داشتند سرانجام در دقیقه ۴۵ به گل رسیدند. شوت لئاندرو تروسار را یان اوبلاک ناقص مهار کرد و در برگشت کاپیتان بوکایو ساکا آن را به درون دروازه فرستاد.

شادی گل بوکایو ساکا در دیدار آرسنال - اتلتیکومادرید

نیمه دوم اتلتی هجومی شروع کرد، اما دفاع مستحکم آرسنال اجازه نفوذ به دروازه‌شان را نمی‌داد. به تدریج توپچی‌ها کنترل بازی را در دست گرفتند تا تیم دیگو سیمئونه برای خلق موقعیت فرصت کمتری پیدا کند.

آرسنال با حفظ برد ارزشمندش که در نهایت منجر به برد ۲-۱ در مجموع دو بازی رفت و برگشت شد، جواز حضور در بوداپست را به‌دست آورد و پس از ۲۰ سال فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شد. مرتبه قبلی سال ۲۰۰۶ از بارسلونا با نتیجه ۲-۱ شکست خوردند و به جام نرسیدند.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.