درآمد ۸۰ میلیارد دلاری ایران از تنگه هرمز!

همشهری آنلاین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:51
اندیشکده Foreign Affairs در گزارشی اعلام کرد که ایران می تواند درآمد ۸۰ میلیارد دلاری از تنگه هرمز داشته باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، اندیشکده Foreign Affairs در گزارشی اعلام کرد که ایران می تواند درآمد ۸۰ میلیارد دلاری از تنگه هرمز داشته باشد. جزئیات این ادعا به قرار زیر است:
۵ دلار برای هر بشکه نفت ‌
‏۲۰ سنت برای هر هزار فوت‌مکعب گاز
۲۵ دلار برای هر تن گوگرد ۳
۰ دلار برای هر تن اوره
همچنین این مرکز بیان نمود که دوران فشار حداکثری به پایان رسیده و واشنگتن باید بین «تقابل پرهزینه» یا «پذیرش قدرت منطقه‌ای ایران و پرداخت بهای صلح»، یکی را انتخاب کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.