شکنجه مرد همکار به خاطر ۵ میلیارد تومان

همشهری آنلاین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:51
مردی که متهم است همکار خود را ربوده و مورد شکنجه قرار داده بود، گفت که قربانی به و بدهکار است.

به گزارش همشهری آنلاین، چند روز قبل گزارش ناپدید شدن مرد جوانی از سوی برادرش به پلیس اعلام شد. وی گفت: فرد ناشناسی با من تماس گرفت و گفت برادرم را ربوده و برای رهایی او معادل ۵ میلیارد تومان رمزارز خواست.

با گزارش این خبر و به دستور بازپرس سهرابی، تحقیقات برای یافتن مرد جوان آغاز شد. در ادامه تحقیقات، کارآگاهان موفق شدند رد گروگان و گروگانگیران را در خانه‌ای در جنوب تهران به دست آورند و گروگان را که دست و پاهایش بسته بود، آزاد کنند. زمانی که مأموران برای آزادی گروگان وارد عمل شدند، آدم‌ربا مقاومت کرد و مأموران مجبور به تیراندازی شدند.

مرد ربوده‌شده گفت: روز حادثه در مسیر محل کار بودم که خودرویی مقابل پایم ترمز کرد و ۲ نفر از داخل آن بیرون آمدند و با تهدید مرا سوار کرده و به مخفیگاهشان منتقل کردند. در آنجا کتکم زدند و این در حالی بود که یکی از گروگانگیرها را ‌می‌شناختم. او یکی از همکارانم بود که قبلا با او حساب و کتاب داشتم و می‌گفت ۵ میلیارد تومان از من ‌طلب دارد، در حالی که هیچ پولی از او نگرفته بودم و بدهی نیز نداشتم.

با وجود اینکه گروگان چنین ادعایی داشت، اما متهم گفت: این فرد ۵ میلیارد تومان به من بدهکار بود، اما طلبم را نمی‌داد، به همین دلیل به همراه دوستم او را به مخفیگاهمان کشاندم و می‌خواستم این پول وصول شود.

به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.