تکلیف برگزاری امتحانات یازدهم و دوازدهمی‌ها مشخص شد

خبرآنلاین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:51
وزیر آموزش و پرورش در خصوص سرانجام برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر تا شهریور شرایط کشور به حالت عادی برنگردد یعنی نتوانیم امتحانات نهایی را تا تقریبا اوایل شهریور تمام کنیم، قطعاً بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، آزمون‌های پایه یازدهم و دوازدهم را برای آنکه دانش‌آموزان یک مقطع بالاتر بروند ، حتماً برگزار می‌کنیم.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: دانش آموزان با استفاده از آزمون‌های داخلی فارغ التحصیل و یا وارد پایه دوازدهم می‌شوند.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.