به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری پارس نیوز در جلسه امروز شورای شهر تهران وضعیت تمدید رایگان بودن یا پرداخت هزینه بلیت حمل و نقل عمومی شهر تهران (مترو و اتوبوس) بررسی و مصوب شد که به مدت یک هفته دیگر (تا 22 اردیبهشت ماه) رایگان بودن مترو و اتوبوس در شهر تهران تمدید شود.
پس از پایان این مدت زمان مجددا وضعیت بلیت حمل و نقل عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.
گفتنی است، در پی جنگ رمضان، با تصویب شورای شهر تهران استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس و مترو) از 9 اسفند رایگان شد.
کاهش بلیط اتوبوس و مترو و یا رایگان شدن آن در شرایط بحران برای مردمی که از آن استفاده می کنند می تواند قدری تسکین باشد.