انفجار ناشی از نشت گاز در بهار یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت

خبرگزاری مهر سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:36
همدان- صبح امروز بر اثر وقوع انفجار ناشی از نشت گاز در منزل مسکونی در شهر بهار یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی مرکز اورژانس۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: در ساعت ۵ صبح امروز سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه بر اثر وقوع انفجار ناشی از نشت گاز در منزل مسکونی در شهر بهار، متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر نیز دچار مصدومیت شدند.

به محض گزارش حادثه به واحد واحد ارتباطات و کنترل عملیات بلافاصله دو تیم درمانی اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهار به محل اعزام شدند.

در این حادثه ۲ نفر شامل یک پسر بچه ۴ ساله و یک خانم ۵۵ ساله مصدوم شدند و متاسفانه یک خانم ۲۳ ساله جان باخت، مصدومین بعد از انجام اقدامات درمانی از سوی کارشناسان اورژانس برای ادامه سیر درمان به بیمارستان بعثت اعزام شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.