تیراندازان به اردو می روند

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:33
ملی پوشان تپانچه و تفنگ ایران از فردا سه شنبه اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا می‌کنند.

تیراندازان به اردو می روند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزری صدا و سیما، نخستین مرحله از اردوی آمادگی تیم‌های ملی تپانچه و تفنگ ایران از از فردا (سه‌شنبه)، ۱۵ اردیبهشت ماه در تهران آغاز و تا ۱۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وحید گل‌خندان از فارس، جواد فروغی از تهران، سجاد پورحسینی از گیلان، محمد رسول عفتی از کرمانشاه، هانیه رستمیان از مازندران، زینب طوماری از گیلان، سامیه یاسی از هرمزگان و زینب شکاری از اصفهان تیراندازان دعوت شده به اردوی تیم ملی تپانچه هستند.

مریم سلطانی به عنوان سرمربی و مصطفی منتظر علیه به عنوان مربی هدایت ملی پوشان تپانچه را بر عهده دارند.

همچنین، امیر محمد نکونام از تهران، هادی غرباقی از قم، پوریا نوروزیان از ایلام، ابوالفضل نعمتی از تهران، شرمینه چهل امیرانی از تهران، درین دارابی از البرز، ساینا تیموری از آذربایجان غربی و هلیا خمسه از تهران تیراندازان دعوت شده به اردوی تیم ملی تفنگ هستند.


محمد زائررضایی به عنوان سرمربی و امیرحسین گلپسند و محمد حسین کریمی به عنوان مربی هدایت ملی پوش تفنگ را بر عهده دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.