آغاز پرداخت کمک ۲ میلیاردی به آسیب‌دیدگان جنگ در تهران

تابناک سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز فرایند پرداخت تسهیلات مسکن به شهروندانی خبر داد که خانه‌هایشان در جریان جنگ تخریب شده است.

به گزارش تابناک، پرویز سروری، نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با فارس از آغاز فرایند پرداخت تسهیلات مسکن به شهروندانی خبر داد که خانه‌هایشان در جریان جنگ تخریب شده است.  

به گفته سروری، منابع مالی لازم برای این طرح تأمین شده و شهرداری تهران هم‌اکنون پرداخت‌ها را آغاز کرده است.

وی افزود: «شهروندان آسیب‌دیده از روز نخست حادثه با نواحی شهرداری در ارتباط بوده‌اند و فرایند پرداخت از طریق همان نواحی انجام می‌شود. ان‌شاءالله با مبالغی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، می‌توانند تا زمان نوسازی و مقاوم‌سازی منازل، در خانه‌های استیجاری مستقر شوند.»  

پیش‌تر شهرداری تهران اعلام کرده بود که برای افرادی که منزلشان در جنگ تخریب شده باشد، ۲ میلیارد تومان به‌عنوان پول پیش و ماهیانه ۴۰ میلیون تومان اجاره پرداخت خواهد شد.  

سروری ضمن ابراز همدردی با خانواده‌هایی که در این رویداد متحمل خسارت شده‌اند گفت: «امیدواریم با اجرای این طرح، نگرانی شهروندان درباره سقفی بالای سرشان برطرف شود و روند نوسازی منازل آنان با سرعت دنبال شود.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.