آتش‌سوزی در بیمارستان تجریش + جزئیات

همشهری آنلاین سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از  وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یکی از ساختمان‌های بیمارستان تجریش خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: ساعت ۱۱:۱۳ امروز یکشنبه یک مورد حادثه آتش‌سوزی در محوطه بیمارستان تجریش به سامانه ۱۲۵ اعلام می‌شود که بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام می‌شوند. محل آتش‌سوزی خارج از ساختمان‌های درمانی و محل بستری بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه با بیان اینکه محل آتش‌سوزی یک ساختمان دوطبقه در محوطه بیمارستان بوده است، افزود: در قسمت موتورخانه این ساختمان مساحتی حدود ۱۰ الی ۱۵ متر دچار حریق شده بود که هیچ ارتباطی به قسمت درمانی نداشت.

ملکی با اشاره به اینکه این حادثه هیچ‌گونه مصدوم و تلفات جانی ناشی از آتش‌سوزی نداشته است، خاطرنشان کرد: قبل از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی، عوامل بیمارستان عملیات اطفا را آغاز کرده بودند و نیروهای ما به کمک آنها رسیده و آتش را مهار و خاموش می‌کنند.

سخنگوی آتش‌نشانی در پایان تاکید کرد: در روند درمان بیمارستان هیچ‌گونه خللی ایجاد نشده و نیروهای آتش‌نشانی تا دقایقی دیگر به ایستگاه‌های خود بازمی‌گردند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.