حریق در ساختمان محوطه بیمارستان تجریش مهار شد

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 13:07
سخنگوی آتش نشانی تهران از مهار یک مورد حادثه آتش سوزی در قسمت موتور خانه یکی از ساختمان‌های محوطه بیمارستان تجریش خبر داد و گفت: این حادثه در ساختمان‌های درمانی و بستری نبوده و بیمارستان به کار خود بدون هیچ گونه خللی ادامه می‌دهد.

حریق در ساختمان محوطه بیمارستان تجریش مهار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: ساعت ۱۱:۱۳ امروز یکشنبه یک مورد حادثه آتش سوزی در محوطه بیمارستان تجریش به سامانه ۱۲۵ اعلام می‌شود که بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام می‌شوند. محل آتش سوزی محوطه بیمارستان تجریش، خارج از ساختمان‌های درمانی و محل بستری بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان این که محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه در محوطه بیمارستان بوده است، افزود: در قسمت موتورخانه این ساختمان، مساحتی حدود ۱۰ الی ۱۵ متر دچار حریق شده بود که هیچ ارتباطی به قسمت درمانی نداشته است.

ملکی با اشاره به اینکه این حادثه هیچ گونه مورد مصدوم و تلفات جانی ناشی از آتش سوزی نداشته است، تصریح کرد: قبل از رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی، عوامل بیمارستان عملیات اطفاء را آغاز کرده بودند و نیرو‌های ما به کمک آنها رسیده و آتش را مهار و خاموش کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی گفت: در روند درمان بیمارستان هیچ گونه خللی ایجاد نشده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.