توضیح آموزش‌وپرورش درباره شهریه مدارس در آموزش غیرحضوری

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 10:00
دریافت هزینه در سمپاد فقط برای خدمات جاری است و شهریه دانش‌آموزان کم‌برخوردار پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به پرسشی درباره دریافت هزینه از دانش‌آموزان مدارس سمپاد، توضیح داد: برخی مدارس دولتی، به‌ویژه مدارس خاص، سرانه کامل دولتی دریافت نمی‌کنند و بخشی از هزینه‌های جاری آن‌ها از سوی اولیای دانش‌آموزان تأمین می‌شود که مدارس سمپاد نیز در این دسته قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار افزود: در مدارس سمپاد، دانش‌آموزان متعلق به دهک‌های پایین جامعه از حمایت دولت برخوردارند و شهریه آن‌ها توسط آموزش‌وپرورش پرداخت می‌شود.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش در ادامه درباره وضعیت دریافت هزینه‌ها در شرایط آموزش غیرحضوری تصریح کرد: هزینه‌هایی که به‌دلیل غیرحضوری بودن آموزش عملاً برای دانش‌آموزان انجام نشده، دریافت نمی‌شود؛ اما بخشی از هزینه‌های جاری که برای اداره مدرسه صرف می‌شود، ممکن است از خانواده‌ها اخذ شود.

۲۳۳۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.