فتح ابوظبی توسط پسران ایران +عکس

همشهری آنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 08:27
تیم فوتبال الوحده با محمد قربانی به قهرمانی جام بانک اسلامی ابوظبی رسید.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شبی پرالتهاب و دراماتیک در ورزشگاه شیخ محمد بن‌زاید، تیم فوتبال الوحده با عبور از سد محکم العین، فاتح جام بانک اسلامی ابوظبی شد؛ شگفتی بزرگی که با حضور پررنگ ستاره‌های ایرانی، طعمی شیرین‌تر برای فوتبال‌دوستان کشورمان به همراه داشت. العینِ توقف‌ناپذیر که با ۸‌پیروزی متوالی و در آستانه قهرمانی لیگ پا به فینال گذاشته بود، تصور شبی آسان را در سر می‌پروراند. اما حسن العبدولی، سرمربی جاه‌طلب الوحده، سدی نفوذناپذیر دربرابر آنها چیده بود. نقطه عطف این نبرد تاکتیکی دقیقه‌۶۰ رقم خورد؛ زمانی که محمد قربانی، لژیونر ملی‌پوش ایرانی، برای تزریق انرژی و استحکام به خط میانی الوحده وارد مستطیل سبز شد.

حضور پرتلاش او، حملات زهرآگین یاران العین را خنثی کرد تا در طول ۹۰‌دقیقه، دروازه‌ها بسته بماند و سرنوشت جام به ضیافت پنالتی‌ها گره بخورد. درام واقعی در ضربات پنالتی شکل گرفت. درخشش خیره‌کننده احمد زاید، سنگربان الوحده، با مهار ۲‌ضربه از بازیکنان حریف، مسیر را برای شگفتی هموار کرد. حسن ختام این نبرد نفسگیر، ضربه چیپ استثنایی عمر خربین بود که پیروزی ۴ بر ۲ الوحده را رقم زد و سکوها را به مرز انفجار رساند. پایان این نبرد، آغاز جشن لژیونرهای کشورمان بود. محمد قربانی که در این فصل با درخشش در لیگ امارات و لیگ نخبگان آسیا مهره‌ای کلیدی برای تیمش محسوب می‌شد، با افتخار جام زیبای قهرمانی را در آغوش کشید و بر آن بوسه زد. در کنار او، رضا غندی‌پور و مبین دهقان نیز اگرچه از روی نیمکت و سکوها شاهد این نبرد بودند، اما در این دستاورد بزرگ سهیم شدند. قاب یادگاری قربانی و غندی‌پور در کنار کاپ قهرمانی، تصویر ماندگاری از شب فتح ابوظبی توسط پسران ایران را در تاریخ ثبت کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.