اعمال مشوق‌ آب‌بها برای مشترکان کم‌مصرف

دنیای اقتصاد یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:09
دنیای اقتصاد: وزیر نیرو مشوق‌های تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی آب‌بها برای مشترکان کم‌مصرف در ماه‌های گرم سال ۱۴۰۵ را طی نامه‌ای به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابلاغ کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو طی این نامه به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بخشنامه‌ای به استناد بند (الف) ماده (۳۹) قانون برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، مشوق‌های تخفیف آب‌بها برای مشترکان دارای مصرف زیرالگو را برای اجرا در سال ۱۴۰۵ ابلاغ کرده است.

 بر اساس این ابلاغیه، مشترکانی که مصرف زیرالگو (کمتر از الگوی تعیین شده) دارند، چنانچه مصرف خود را در ماه‌های گرم سال حداقل ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهند، مشمول ۲۰ درصد تخفیف آب‌بها در این ماه‌ها خواهند شد. همچنین، مشترکان دارای مصرف زیرالگو که داوطلبانه و با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب ذی‌ربط نسبت به تهیه و نصب لوازم کاهنده مصرف اقدام کنند، با تایید آن شرکت مبنی بر نصب و تاثیر آن بر کاهش مصرف، مشمول ۳۰ درصد تخفیف برای ماه‌های گرم سال می‌گردند. از سوی دیگر، ضوابط فنی نصب و کاهش مصرف توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تعیین خواهد شد و بر اساس تبصره این ابلاغیه، حداکثر تخفیف‌های اعمالی بر آب‌بهای مشترکان، ۳۰ درصد خواهد بود.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.