عکس | وریا غفوری در کنار یکی از بازمانده‌های ناو شکن دنا

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:06
باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال پیش از مصاف مقابل تیم دائم پناه مشهد در لیگ دسته اول فوتسال، یاد و خاطره شهدای ناوشکن دنا را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در مراسم ویژه‌ای که علی تاجرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه، وریا غفوری بازیکن و مربی پیشین، جمعی از مدیران و پیشکسوتان استقلال حضور داشتند، از ناوبان دوم پوریا درویشی یکی از ۳۲ بازمانده ناو شکن دنا تجلیل به عمل آمد.

همچنین پیش از شروع بازی گروه رزم نواز نیروی دریایی ارتش به اجرای برنامه پرداخت. بنری از تصاویر شهدای ناو شکن دنا نیز در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) نصب شد و ماکت ناوشکن دنا به صورت نمادین در سالن قرار گرفت.

فرزندان نیروی دریایی ارتش با تصاویر شهدای این ناوشکن وارد سالن شدند و بازیکنان تیم استقلال نیز ضمن مشایعت این کودکان، با اهدای شاخه گل یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

عکس | وریا غفوری در کنار یکی از بازمانده‌های ناو شکن دنا

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.