برنامه «تهران ۲۰» و فیلم «صاحب خانه مزاحم»، از سیما

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:06
برنامه «تهران ۲۰»، با بررسی مراکز غیرمجاز تعلیم و تربیت کودک و فیلم سینمایی «صاحب خانه مزاحم»، از شبکه‌های تهران و نمایش پخش می‌شود.

بریامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  همزمان با روز معلم، مراکز غیرمجاز تعلیم و تربیت کودک، در برنامه امشب «تهران ۲۰» بررسی می‌شود.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام، رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، در بخش نخست برنامه به موضوع آگاه‌سازی عموم مردم در مورد مراکز غیرمجاز و تجلیل از مربیان جهادی که در شرایط جنگی آموزش را پیگیری کردند، خواهد پرداخت.

در بخش دیگری از برنامه، سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، به تبیین و تشریح سخنان مقام معظم رهبری در خصوص روز خلیج فارس می‌پردازد.

برنامه «تهران ۲۰»، روز‌های شنبه تا پنجشنبه با اجرای علی مروی و محمدرضا سلمانی و تهیه‌کنندگی مجتبی احمدی، از شبکه تهران پخش می شود.

برنامه «تهران ۲۰» و فیلم «صاحب خانه مزاحم»، از سیما

فیلم سینمایی «صاحب خانه مزاحم»، امشب ساعت ۲۳، از شبکه نمایش پخش می شود.

در این فیلم به کارگردانی برنابه ریکو، بازیگرانی از جمله برنابه ریکو و خوانا آکوستا، به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم درباره زنی جوان به نام سارا است که قصد خرید یک آپارتمان را دارد. در این میان یک آپارتمان جادار، بسیار روشن، مجلل و بسیار ارزان معرفی می‌شود. اما نمی‌تواند تا زمانی که صاحب فعلی ساکن است به آنجا نقل مکان کند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.