نمایندگی ایران در سازمان ملل: هیچ محدودیتی برای غنی‌سازی اورانیوم وجود ندارد

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:06
صفحه نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل نوشت: مادامی که تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی غنی‌سازی اورانویم انجام شود، از نظر قانونی، هیچ محدودیتی وجود ندارد

صفحه نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل، نیویورک در شبکه ایکس نوشت:

«بسیار شرم‌آور! ایالات متحده به مدت ۵۶ سال - دارنده هزاران کلاهک هسته‌ای و تکثیرکننده شماره یک چنین سلاح‌هایی - به طور آشکار از تعهدات خود در زمینه عدم اشاعه هسته‌ای و خلع سلاح هسته‌ای طبق مواد ۱ و ۶ پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (NPT) سرپیچی کرده است.

نباید به ایالات متحده هیچ امکانی برای رفتار ظالمانه و ریاکارانه‌اش داده شود.

از نظر قانونی، هیچ محدودیتی در سطح غنی‌سازی اورانیوم وجود ندارد، مادامی که تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شود، همانطور که در مورد ایران چنین بود.»

photo_2026-05-02_17-47-07

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.