اگر اعضای تیم ملی هم مثل تاج دیپورت شوند آبروریزی است/ هدف آمریکا از میزبانی، پول و شادی است

خبرورزشی یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:05
ماجراهای مربوط به دیپورت شدن مهدی تاج از فرودگاه کانادا همچنان سوژه کارشناسان و اهالی این رشته پرطرفدار در کشورمان است. 

ناصر ابراهیمی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در صحبتی که با خبرورزشی انجام داد، پیرامون احتمال عدم صدور ویزا برای تعدادی از بازیکنان خدمت کرده در ارگان سپاه اظهار داشت: این خیلی بد است که یک تعداد از اعضای تیم ملی ما مثل مهدی طارمی را در فرودگاه دیپورت کنند و یا برخلاف آنچه مورد نظر رئیس فدراسیون است پرچم‌هایی به داخل استادیوم وارد شود که ما انتظار دیدن آنها را نداریم. بنابراین همان بهتر است که ما همین حالا قید حضور در این دوره از جام جهانی را بزنیم و اعضای تیم ملی و روحیه بچه‌ها را تخریب نکنیم. آبروریزی است که سرنوشت مهدی تاج برای مان تکرار شود.

وی درباره موضوع ممانعت از ورود پرچم‌های غیر از پرچم جمهوری اسلامی به استادیوم گفت: آنها در استادیوم مشروبات الکلی هم همراه خودشان به ورزشگاه می‌برند، چه برسد به اینکه بخواهند به آنها بگویند پرچم نبرند. آمریکا کشور آزادی است و قطعاً زیر بار این قبیل حرف‌ها نخواهد رفت. نمی‌توانیم آنها را مجبور کنیم که چنین کارهایی به خاطر ما انجام بدهند. آنها هدف اصلی‌شان از برگزاری مسابقات فوتبال درآمدزایی است و می‌خواهند جمعیت به داخل استادیوم برود و ساعتی خوشحال و سرخوش باشد و از بابت پولی که برای بلیت هزینه کرده لذت ببرد، دیگر با این کاری ندارند که چه کسی با خودش چه پرچمی وارد استادیوم می‌کند.

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید.

ببینید: مهدی تاج: ترامپ در حدی نیست که بگوید حضور ایران مشکلی ندارد/ اینفانتینو گفت برای‌تان جت می‌فرستم، برگردید

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.