برای دومین سال پیاپی؛ الاهلی قهرمان لیگ نخبگان آسیا شد

بیتوته یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:04

برای دومین سال پیاپی؛ الاهلی قهرمان لیگ نخبگان آسیا شد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

به گزارش ایسنا ، الاهلی عربستان در فینال لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم ماچیدا ژاپن رفت.

 

این بازی به میزبانی عربستانی ها و در ورزشگاه بزرگ «إنماء» برگزار شد و در پایان ۱۲۰ دقیقه این الاهلی بود که توانست با یک گل به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

جدال دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه۶۸ زکریا هوساوی با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد و این باعث شد تا نماینده ژاپن توپ و میدان را در اختیار گیرد و فرصت هایی ایجاد کند که درخشش مندی اجازه نداد تا دروازه الاهلی باز شود.

 

کار دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود.

 

اما الاهلی ۱۰ نفره در دقیقه ۹۶ توسط فراس بوریکان روی پاس فرانک کسیه به گل رسید و این گل تا پایان حفظ شد تا الاهلی برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ نخبگان آسیا شود و یک رکورد را به نام خود به ثبت رساند.

 

منبع خبر "بیتوته" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.