زمان بهره‌برداری از ایستگاه متروی حضرت عبدالعظیم حسنی اعلام شد

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:04
مجری خط ۶ متروی تهران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه احداث ایستگاه میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، گفت: فاز نخست پروژه بهره برداری از بخش توسعه جنوبی خط ۶ این ایستگاه به همراه ۲ ایستگاه عبوری (بدون توقف قطار) در دستور کار قرار گرفته و ان‌شاءالله در تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین، عباس فتحعلی پور در خصوص آخرین وضعیت پروژه احداث ایستگاه میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار کرد: از بهمن ماه سال ۱۴۰۴ با افزایش تعداد نفرات تیم‌های پیمانکاری و شیفت‌های عملیاتی، برنامه جدیدی به منظور انجام تست گرم مسیر و افتتاح ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مشخص شد تا فاز نخست پروژه بهره برداری از بخش توسعه جنوبی خط ۶ به سرانجام برسد. به این ترتیب احداث ایستگاه مذکور به همراه ۲ ایستگاه عبوری (بدون توقف قطار) در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم در تابستان امسال، شاهد بهره مندی اهالی شهرری از شبکه متروی تهران باشیم.

ایسنا در خبری نوشت:مجری خط ۶ متروی تهران در ادامه به پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات ساختمانی ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره کرد و افزود: در کنار انجام اقدامات ساختمانی، پیگیر مواردی همچون ساخت و تحویل پله برقی‌ها، هواسازها، تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی ایستگاه مذکور هستیم تا برنامه زمان بندی جدید با کمترین میزان انحراف به مرحله اجرا درآید.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، وی در پایان صحبت‌های خود، معماری خاص و بدیع ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را برگرفته از مفاهیم حمل و نقل ریلی اولیه در پایتخت عنوان کرد و آن را یک اتفاق فاخر در حوزه معماری و هنر برای مبلمان شهری تهران برشمرد.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.