ادامه خنثی سازی مهمات در اصفهان

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:04
مدیرکل مدیریت بحران‌ استانداری اصفهان گفت: انفجارهای کنترل شده در اصفهان برای مهار مهمات عمل نکرده ادامه دارد و اقدامات لازم در این زمینه با حساسیت کامل و رعایت اصول ایمنی و در زمان بندی مشخصی انجام شود.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران‌ استانداری اصفهان، روز شنبه در گفتگویی اظهار داشت: در اثر حمله‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی و آمریکا، خساراتی به بخش‌های مختلف وارد شد و برخی از مهمات در مناطق مختلف عمل نکردند که عوامل فنی پس از اعلام آتش بس برای خنثی سازی، انتقال و معدوم سازی این مهمات بر اساس پروتکل‌های موجود به مکان‌هایی که گزارش شده، مراجعه می‌کنند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: در این راستا انفجارهای کنترل شده‌ای توسط نیروهای مسلح انجام و همواره پیش از اقدام به معدوم سازی و خنثی سازی و کنترل این مهمات عمل نکرده، اطلاع رسانی لازم در این زمینه توسط رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران‌ استانداری اصفهان بیان کرد: صداهایی که در این گونه مواقع به گوش می‌رسد ناشی از عملیاتی است که برای انهدام و معدوم کردم مهمات عمل نکرده انجام می‌شود که همه این انفجارها کنترل شده بوده و جای هیچ گونه نگرانی برای شهروندان در این زمینه نیست.

وی خاطرنشان کرد: هر گونه اطلاع رسانی و گزارش‌های لازم در زمینه تعداد خنثی سازی و معدوم کردن بمب و موشک‌های عمل نکرده در استان از طریق نیروهای مسلح انجام خواهد شد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.