جدیدترین شکایت استقلال در فدراسیون ثبت شد/ ما قهرمانیم اما داور نخواست!

خبرورزشی یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:01
استقلال به طور رسمی از تیم داوری فینال لیگ دسته اول فوتسال شکایت کرد؛ گل ششم صدم ثانیه‌ای جنجالی شد.

تیم فوتسال استقلال در بازی این هفته خود مقابل دائم‌پناه شکست خورد اما به این شکست اعتراض داشت چون مسئولان این تیم اعتقاد دارند در لحظه پایانی، گل این تیم به اشتباه مردود شده است.

استقلالی‌ها در لحظات آخر این مسابقه گل تساوی و سوم را به ثمر رساندند، اما تیم داوری معتقد بود این گل 6 صدم ثانیه بعد از سوت پایان وارد دروازه حریف شده که همین موضوع منجر به درگیری های فیزیکی شدید میان اعضای دو تیم شد.

باشگاه استقلال که شب گذشته بیانیه ای رسمی را در اعتراض به تیم قضاوت مسابقه صادر کرده بود، امروز به طور رسمی شکایت خود را از تیم داوری تنظیم کرد و به فدراسیون فوتبال فرستاد. استقلالی‌ها در بیانیه دیشب قضاوت این بازی مشکوک دانستند و عدم صعود خود به لیگ برتر را ضایع شدن حق هواداران توصیف کردند.

بیشتر بخوانید: بی‌محلی خارجی‌ها به درخواست استقلال

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.